Algemene voorwaarden

1. Algemeen


1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aangeboden producten en diensten die tot stand komen met Baked By Diana, gevestigd te Alphen aan den Rijn

1.2 Door een bestelling te doen via internet of per mail gaat u een overeenkomst aan met Baked By Diana en geeft u te kennen dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Baked By Diana heeft het recht om de voorwaarden ten alle tijde te wijzigen.

 

2. Bestellingen


2.1 Een taart kan bij voorkeur besteld worden via de app Whatsapp, of per email. Baked By Diana streeft ernaar binnen 1 werkdag de email te beantwoorden. Baked By Diana is niet verantwoordelijk voor communicatie en leveringsproblemen die voorvloeien uit niet correct doorgegeven gegevens. Een telefonische bestelling wordt ten alle tijden per email, sms of WhatsApp bevestigd.

2.2 Om teleurstellingen te voorkomen kunt u de taart zo vroeg mogelijk bestellen. Bij voorkeur minimaal 1-2 maanden van te voren, de agenda zit vaak snel vol.

2.3 De taarten dienen afgehaald te worden in Alphen aan den Rijn.

2.4 Een bestelling van een taart is pas definitief na het ontvangen van de betaling. U ontvangt een bevestiging van de reservering.

 

3. Prijzen

 

3.1 Alle prijzen en tarieven genoemd op deze site en in uw offertes zijn in euro's en inclusief btw, tenzij anders vermeld.

3.2 Prijzen zijn onder voorbehoud van zetfouten en wijzigingen.

 

4. Betaling

 

4.1 Voor alle taarten dient een vooraf betaling te worden gedaan. Voor taarten die binnen 4 weken na bestelling worden opgehaald geldt volledige betaling vooraf. Voor taarten die meer dan 4 weken van tevoren worden besteld geldt een aanbetaling van 50%, het restant moet uiterlijk 3 dagen voor de ophaaldatum zijn voldaan. Na het overeenkomen van de bestelling stuurt Baked By Diana een betaalverzoek. Dit betaalverzoek dient binnen 24 uur te zijn voldaan, is het betaalverzoek na 24 uur niet voldaan dan wordt de bestelling geannuleerd. U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig betalen, ik stuur geen herinnering.

 

5. Annuleren van taartopdrachten


5.1 Annuleren door opdrachtgever:

Bruidstaarten en andere grote bestellingen kunnen tot 30 dagen voor de bezorg/ afhaal dag kosteloos worden geannuleerd. Bij annulering tussen de 30 en 15 dagen zal er 25% van het totaal bedrag ingehouden worden. Bij annulering tussen de 15 en 7 dagen zal er 35% van het totaalbedrag ingehouden worden. Hierna van 7 dagen tot de afgesproken data zal er 75% van het totaalbedrag ingehouden worden. Bij annulering tot 4 dagen voor de afhaal dag vervalt helaas het recht op terugbetaling van de betaling. Dit voor het vast houden van de datum, en de inmiddels gemaakte kosten.

 

5.2. Annuleren door Baked By Diana:

Baked By Diana is een eenmanszaak en behoudt zich het recht voor om bij ziekte, letsel of zwaarwegende omstandigheden de opdracht te annuleren. Uiteraard zal Baked By Diana haar uiterste best doen een passende oplossing te bieden. In overleg wordt gekeken of een collega in de regio de opdracht kan overnemen. 

 

6. De taarten

 

6.1 Alle taarten zijn handgemaakt. Hierdoor kan het zijn dat de taart iets afwijkt van het origineel ontwerp. Dit geeft geen recht op restitutie of de verplichting van afname. Doordat het handwerk is zal een taart nooit perfect symmetrisch zijn.

6.2 Indien Baked By Diana zich heeft vergist in de naam of leeftijd, wordt dit kosteloos aangepast.

6.3 Indien een naam of leeftijd foutief zijn doorgegeven bij de bestelling, kan dit alleen worden aangepast na het voldoen van een meerprijs. (let op, de uitzondering geldt voor gepersonaliseerde toppers. Deze kunnen niet meer worden aangepast)

 

7. Aansprakelijkheid

 

7.1 Baked By Diana werkt zorgvuldig en hygiënisch, rekening houdend met voedselallergieën, intoleranties en andere dieetwensen. Baked By Diana maakt gebruik van een aparte bak- en werkruimte, maar kan echter nooit 100% uitsluiten dat er bepaalde allergenen in de woning aanwezig zijn.

7.2 Baked By Diana is niet aansprakelijk voor enige schade, letselschade (bijvoorbeeld als gevolg van een allergische reactie) en schade aan goederen.

7.3 Indien u een product bestelt dient u een allergie schriftelijk kenbaar te maken.

 

8. Klachten

 

8.1 Baked By Diana maakt haar producten met zorg. Mocht u echter niet tevreden zijn bewaart u dan het geleverde product en meldt uw klacht schriftelijk binnen 24 uur na levering aan mij zodat ik uw klacht kan beoordelen en aan een passende oplossing kan werken.

Klachten die later dan 24 uur bij mij worden neergelegd zijn niet meer te beoordelen. Deze worden dan ook niet meer in behandeling genomen. Is er meer dan 50% van het geleverde product op gegaan dan ga ik er vanuit dat deze toch prima gesmaakt heeft en kan ik u geen compensatie bieden.

8.2 Baked By Diana is niet verantwoordelijk voor de invloed op het product van de vervoer- en bewaarcondities uwerzijds. Alle taarten horen in de koelkast bewaard te worden. 

 

9. Privacy

 

9.1 Baked By Diana respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en gaat zorgvuldig met uw gegevens om. De gevraagde gegevens worden gebruikt om de bestellingen zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.

 

10. Afhalen bestellingen

 

Bij het afhalen is het vervoer van de taart op eigen risico. Baked By Diana is niet verantwoordelijk voor leverings-, of communicatieproblemen veroorzaakt door verkeerd doorgegeven informatie. Alle taarten zijn voorzien van een stevige verpakking en zijn daarmee geschikt om met de auto te vervoeren.

Baked By Diana adviseert om de achterbak leeg te halen en een antislipmat neer te leggen en daar bovenop de taart. Ook een boodschappenkratje met antislipmat is een optie. Zet dan wel het kratje vast in de kofferbak. Eventueel koelelementen ernaast. Vervoer de taart niet op schoot of op een stoel. En geen verwarming aan. 

Let op: Ik accepteer geen verantwoordelijkheid bij transportschade.